پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳
» ارتباط با مشتریان

معرفی واحد فروش

 واحد فروش پتروشیمی مهر در چهارچوب استراتژی کلی پتروشیمی مهر و با رویکرد ارتقا رضایت مشتریان، با تکیه بر حفظ کیفیت رقابتی همکاری و تعامل با مشتریان و تحویل به موقع و استقرار سیستم های مدیریتی مشتری مدارانه ایزو 10004 و ایزو 10002 در راستای رسالت خویش گام برمی دارد. به طوریکه نداشتن هیچگونه شکایتی از مشتریان صادراتی و داخلی در 24 ماه اخیر، فروش تمامی محصولات عرضه شده در بورس در همان ساعت اولیه عرضه (که گواه مقبولیت و  کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان داخلی  می باشد) و نیز فتح بازارهای جهانی با برند MHPC صادرات  80درصد محصول تولیدی به بازارهای این شرکت در آسیا چین هند کشورهای آسیای میانه و پاکستان افغانستان ترکیه عراق از جمله فعالیت ها می باشد.مهمترین خصوصیت این واحد تحویل به موقع محصول می باشد که در سال گذشته به طور متوسط همواره حداکثر حدود 7 روز از زمان دریافت حواله از مشتری تا تحویل به مشتری در عرشه کشتی طول کشیده است.

    


فرمهای سنجش رضایت مشتریان

با توجه به اجرایی شدن استانداردهای 10002 و 10004 (استانداردهای مشتری مداری ) از سال 1393 در شرکت پتروشیمی مهر از کلیه مشتریان محترم خواهشمند است در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد شکایت و نارضایتی نسبت به محصول تولیدی این شرکت فرم های پیوست را تکمیل فرموده و به آدرس ایمیل یا شماره فکس زیر ارسال نمایید

EMAIL:

  Complaint@mehrpetrochem.com

   CFK@mehrpetrochem.com

فکس:

021-26206494


 

 


   
   

((قابل توجه مشتریان داخلی))

احتراماً، جهت دریافت فاکتور مهر و امضاء شده مربوط به خرید محصولات این شرکت از طریق بورس کالا، یکماه پس از خرید به محل دفتر شرکت تجارت صنعت هلدینگ خلیج فارس (عامل فروش این شرکت) واقع در میدان هفت تیر،ابتدی خیابان کریمخان زند مراجعه فرمایید.

باتشکر

 

آشنایی با مکانیزم رسیدگی به شکایات در پتروشیمی مهر

مراحل بررسی شکایات به شرح زیر است و هیچگونه هزینه یا افشای اطلاعات مشتریان در این فرآیند وجود نخواهد داشت